Webinaari: Asiakaskokemuksen anatomia – kuinka palvelulla lyödään kipinää? Pe 9.10.2020 klo 10.30 – 13.30

Kuva: Mostphotos.com

Aika: Perjantai 9.10. klo 10.30 – 13.30

Ilmoittautumiset: Ilmoittaudu sähköisesti tästä avautuvan lomakkeen kautta

Ennakkoilmoittautumiset pyydetään viimeistään to 8.10. aikana. Webinaari-linkki lähetetään ilmoittautuneille ilmoittautumisen yhteydessä annettuun sähköpostiin ennen tilaisuuden alkua.

Aiheena on ainutlaatuinen asiakaskokemus. Tämän aamupäivän mittaisen koulutuksen vetää onnellistaja Kalle Ruuskanen, asiakaskokemuksen asiantuntija, Muutostoimisto Flow. Kalle elää ja hengittää parempia asiakaskokemuksia, jotka tuottavat hämmästyttäviä tuloksia. Lue lisää Kalle Ruuskasesta: https://flow.fi/me/

Pysähdytään ainakin seuraavien kysymysten ja teemojen ääreen:

  • Kenen asiakas asiakas on?
    • asiakkaan polku
  • Mistä muistot syntyvät?
    • odotusten täyttäminen vai ylitys?
    • välittäminen ja viitseliäisyys
    • salaisuus piilee yksityiskohdissa
    • konsepti on konsepti vain jos se toteutuu aina
  • Kuinka kakkua kasvatetaan – voiko valmiiseen pakettiin vielä myydä lisää?
  • Kertakäyttökokemus vai kasvava elämys – miten asiakas saadaan palaamaan?
  • Asiakas on kuningas mutta henkilökunta on kuninkaampi
  • Myrskyn jälkeen – elämysteollisuuden tulevaisuus

 

Kideve Elinkeinopalvelut järjestää tilaisuuden yhteystyössä Visit Levin kanssa osana Kipinä-päiviä, jotka on tarkoitettu Levin yhteysmarkkinointiyrityksille.

Asiakaskokemuksen anatomia –osuus on maksuton ja avoin kaikille alueen yrityksille.Tervetuloa osallistumaan!

 

Lisätietoja: Katariina Palola, p. 0400 955 472, katariina.palola@kittila.fi