Kansainvälisten asiakkaiden odotusten ylittäminen -koulutus ke 13.8.2014

Aika: 13.8. klo 8.30 – 17 

Paikka: Levi (tarkempi paikka ilmoitetaan myöhemmin)

Kansainvälisten asiakkaiden odotusten ylittäminen erinomaisilla asiakaskokemuksilla

 

Valmennus on tarkoitettu erityisesti palveluyritysten henkilöille, joiden toimenkuvaan kuuluu palvelun johtaminen ja kehittäminen, kuten esimiehet, myynnin, markkinoinnin ja henkilöstön kehittämisen parissa työskentelevät. Valmennuksessa mm. mallinnetaan yrityksen palveluprosessi ja tehdään kehittämissuunnitelma erinomaisten asiakaskokemuksien tuottamiseksi kansainvälisille asiakkaille.

Kouluttajana toimii Jarkko Oksa Sales Excellence Nordicista, jolla on 17 vuoden kokemus liikkeenjohdon konsulttina ja valmentajana vaativan b2b myynnin esimies- ja johtotehtävissä. Hänen erikoisosaamisalueita ovat mm. myynnin johtaminen, coaching ja vaativan myyntityön kehittäminen ja neuvotteluosaaminen.

HUOM! Ilmoittautumisaikaa on jatkettu. Ilmoittautua voi 12.8.2014.

Ilmoittautuminen on päättynyt.

  Ely-keskuksn sivujen kauttaElR

Koulutus osalllistujille maksuton, ja se on ESR-osarahoitteisen Yritysten liiketoimintaosaamisen ja seudullisten yrityspalveluverkostojen kehittäminen -hankkeen järjestämä.